UNITRA GSH-630 Fryderyk srebrny-orzech amerykański
- Obserwuj produkt:
- Dodaj recenzję:
- Producent: UNITRA
-
Dostępność:
Produkt dostępny w zewnętrznym magazynie
-
Historia ceny
Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 10 999,00 zł brutto
- 11 999,00 zł / szt.
- szt.
Produkt dostępny - przewidywany czas dostawy 2 dni
Produkt dostępny w zewnętrznym magazynie"- przewidywany czas dostawy 3 - 5 dni
Produkt objęty jest dwuletnią gwarancją.
UNITRA GSH-630 Fryderyk
Gramofon
Gramofon o napędzie bezpośrednim, z opracowanym i dostępnym jedynie w Unitra autorskim silnikiem z zaawansowanym systemem regulacji obrotów. Stabilizację zapewnia własny algorytm stabilizacji obrotów. Opracowane i dostępne jedynie w gramofonach Unitra ramię R10, pracujące na dwóch parach łożysk, wykonane z aluminium. Ponadczasowy design świetnie komponuje się ze wzmacniaczem Unitra WSH-805.
Punkt odniesienia dla innych gramofonów
Fryderyk to gramofon kompletny. Został stworzony bez jakichkolwiek kompromisów:
Ponieważ nie znaleźliśmy silnika gramofonowego, który spełniałby nasze oczekiwania, sami od nowa zaprojektowaliśmy napęd bezpośredni o fantastycznych parametrach redukcji współczynnika kołysania obrotów (wow and flutter) czyli zwiększenia ich stabilności.
Niezadowoleni z ramion dostępnych na rynku, od nowa zaprojektowaliśmy również nowe ramię R10 - od teraz flagowe ramię gramofonowe Unitra, wyróżniające się fantastycznym wyglądem oraz parametrami fizycznymi. W pełni manualne użytkowanie daje pełną satysfakcję obcowania z płytą winylową.
Ponadczasowy design
Aluminiowy panel frontowy oraz drewniane wykończenie, obecne również w historycznym gramofonie Unitra Fryderyk, stanowią ponadczasową propozycję dla miłośników fizycznego kontaktu z muzyką.
Własny napęd typu direct z zaawansowanym układem regulacji obrotów
Unikalny, zaprojektowany przez Unitra do gramofonów nowej generacji napęd NB1 to napęd bezpośredni, gdzie moment obrotowy silnika jest przenoszony bezpośrednio na talerz pośredniczący. Napęd tego typu daje możliwość idealnej kontroli obrotów, co w połączeniu ze specjalnie zaprojektowanym przez Unitra algorytmem sterowania przekłada się między innymi na obniżony parametr wow and flutter, czyli brak słyszalnych zakłóceń spowodowanych zmianami prędkości obrotowej.
Zastosowany w napędzie silnik bezszczotkowy z cewkami bez rdzenia charakteryzuje się również cichszą pracą a moment obrotowy jest dostępny od razu bez zbędnych opóźnień spowodowanych elementami pośredniczącymi. Napęd jest bezobsługowy, nie ma elementów podlegających zużyciu lub wymianie.
Napęd NB1 jest dostępny tylko w gramofonach marki Unitra.
Własne ramię UNITRA R10
Autorskie, opracowane od podstaw ramię typu J, inspirowane historycznym ramieniem Unitra Adam ,ale o lepszych parametrach. Wykonane z aluminium stopowego typu 6082- materiału charakteryzującego się wysoką wytrzymałością mechaniczną. W obydwu osiach stosowane jest łożyskowanie z wykorzystaniem japońskich łożysk NSK typu pivot bearing.
Antyskating
Klasyczny antyskating z wykorzystaniem stałej masy odważnika – mechanizm ten likwiduje zaburzenia stereofonii oraz zapobiega nadmiernej eksploatacji płyty oraz wkładki.
Pełna plinta
Pełna plinta wykonana z płyty, z której w procesie frezowania usunęliśmy tylko tyle ile było konieczne do zamontowania elementów gramofonu. W efekcie otrzymaliśmy masywną podstawę gramofonu, tłumiącą wibracje generowanych przez otoczenie.Funkcja transportu
Możliwość wyboru funkcji transportu, dzięki której strumień danych jest wysyłany z płyty CD bezpośrednio na wyjścia cyfrowe z pominięciem wbudowanego DAC, co umożliwia podłączenie zewnętrznego konwertera według własnych preferencji.
Gruba pokrywa
Gruba pokrywa górna to nie tylko efektowny wygląd gramofonu, ale przede wszystkim lepsze tłumienie dźwięku bezpośredniego z wkładki.
Zawiasy
Masywne metalowe zawiasy o dużym oporze ruchu sprawiają, że zablokowanie pokrywy w dowolnej pozycji jest wygodne i bezproblemowe, a regulacja siły otwarcia umożliwia jej proste dostosowanie do indywidualnych preferencji.
Dane techniczne:
- Napę∂ UNITRA NB1 bezpośredni
- Rodzaj silnika: silnik bezszczotkowy z cewkami powietrznymi
- Kontrola obrotów: regulator cyfrowy
- Prędkości: 33⅓ RPM, 45 RPM
- Ramię UNITRA R10 aluminium
- Łożyskowanie: dwie pary łożysk na trzpieniach stożkowych
- Efektywna długość ramienia 229 mm
- Wkładka w zestawie: Goldring E1
- Wykończenie: frezowany MDF fornirowany, panel szczotkowane aluminium, talerz aluminiowy
- Zasilanie: 230 V AC/50 Hz 4 W
- Typ zasilacza: wewnętrzny
- Pobór mocy w trybie czuwania: 0,42 W
- Masa 11,7 kg
- Wymiary (S x G x W): 440 x 385,5 x 151,5 mm
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.